Tisdag!

De va inte så bra med bobbo som jag trodde.. Min kotknackare som vi kallar na kom igår, bobbo hade tre låsningar/spänningar. Hela rumpmusklen och lårmusklen var spänd och där satt han fast. Så troligtvis är det därför han har tappat sin bakdel så mycket som han gjort på sistone. Sen satt han fast i nacken till höger vilket jag nästan visste då jag bara kunnat ställa han i halsen och inte nacken. Och sen va han även fast i käken till vänster och jag förstod det rätt. Men det blev bättre efter behandling och han ska komma nästa veckan igen. 
Men annars mår vi bra :) 
Hösten/vintern börjar komma och ridhusperioden smyger sig på, men jag tycker det är rätt mysigt! 
Nu ska jag jobba några timmar sen blir det hem och gå en prommis med bobbis 😘




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0