Ridpass i regnet

Nu kommer det ännu ett inlägg vilket jag själv känner är imponerande.. Har förtillfället inte så mycket bollar i luften så då kan jag gott ta mig tid att slänga in ett inlägg om dagen iaf!

Idag har jag tagit mig lite ledigt så i fm var jag på Nova med två kära vänner, vi lunchade och shoppade lite. Mysigt!

När jag sedan kom hem så mös jag lite framför pll och sedan insåg jag att de va dags att åka till stallet och rida o regnet, den ena hästen fick faktiskt vila idag men bobbo fick gå då han vilade igår! Han skötte sig inte allt för bra men helt okej! Imorgon kommer jag jobba i stallet morgonen och sen hos pappa på fm och sen tillbaka till stallet och rida :)

Bjuder på lite sommriga bilder i regnrusket! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0