Blogg-time

Nu när Fanny har blivit så duktig på att blogga så får kanske jag också göra de, eller vad tycker ni?

Jag har faktiskt också lite saker att sälja så får se om jag kanske med slänger upp dem här :)

Livet rullar på, har bokat två resor. En till Egypten med julia den 20 januari och sen en till Dubai med mamma den 20 april! Ska va borta en vecka på båda. Och när jag kommer hem från Dubai så blir de direkt till Gbg sen för att shoppa och mysa!

Bobbo lever och mår bra, som Fanny skrev så har vi börjat träna mycket på förvändagaloppen och han gör de riktigt bra! Dock känner man på honom hur han laddar efter att få byta haha. Imorgon ska han ut och vandra tänkte jag mig efter som min ridautkompis är i Thailand så får jag gå med han istället! På torsdag blir de hoppning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0