Idag är en mysig dag!
Står just nu och väntar på bussen som ska ta mig till jobb. Efter jobb ska jag spendera kvällen med mitt finaste hjärta. Han ska bara bli myst med. Något är tokigt med honom vet dock inte vad. Han är ren i traven och superfin i både traven och vänstergaloppen men i höger galopp så bara studsar han omkring och vill få av mig. Dock var det bättre igår än var det va i söndags. Tänkte att Anna skulle sitta upp på honom idag och känna, så vi gemensamt tar ett beslut om jag ska ta honom till veterinären eller bara ta ut kotknackaren.

Ni får hjälpa mig att hålla tummarna så att han blir bra snart!

Bjuder på en bild på ru från i söndags och en mongobild på en trött bussväntande tjej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0