Tjabbatjenahallå!

Som ni alla säkert såg på bilden så va den lilla jag som red fannys pålle! Han var lite spänd för dagen men annars vart han finfin. Bobbo vilar nu, då han har känts lite konstig som jag skrivit så åkte jag till vet. Börjde och hade oss men hittade inget. Det enda vart att han markerade lite på parkeringen (hårt och stenigt underlag) så hon tog en visittång(eller något haha) och tryckte på hans sulor och där visade han stor raktion och eftersom att dem inte ska visa något alls där så drog hon slutsatsen att han skulle få på sig ett par extra sulor så får vi se om de hjälper! För tillfället så äter han just nu medicin och sulorna kommer på på torsdag (imorgon) så det är därför han vilar.
Annars händer här inte mycket, ska snart bege mig till stallet för att göra mat, ge medicin, pussa och rätta till täcket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0