Lördag!

Har idag varit i stallet relativt tidigt! Red bobbsan i huset idag, han kändes ändå rätt så bra! Kunde känna lite "hälta" när jag la en 10 m volt, men i stora volter så kändes de inget. (skriver "hälta" då han egentligen knappt haltar utan mer bara stör sitt rörelsemönster)

Plågade även mig själv med att rida utan stigbyglar, fan vad jobbigt de är och fan vad otränad jag är haha.. Men imorgon ska de bli ändring på detta, ska iväg och köpa "träningskläder" sen ska jag ut och börja springa och pw. Är de sen något jag gör bra och tycker de är kul blir de kanske ett gymkort. Nu ska jag duscha lite sen blir de att tagga till för kvällens festligheter, nämligen 20 års fest för vår fina vän andréa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0