Måndag

 
Du har min jävla blogg.se app börjat krångla igen, orkar inte!
Och uppdateringen på nya bloglovin suger, och min data har inte kommit tbk än (för er som har missat råkade jag trampa på den så skärmen spräktes)
Och jag har fan no money
Men snart är de dags för london ( 1 mån) (har inga pengar då heller iof)
Söker massa jobb men får inga, blä
Bobbo känns iaf fin och fräsch för tillfället och nästa mån-tis är de dags för lite träning för jörgen larsson
Och jag får aldrig min personliga kod så jag kan boka privat uppkörning online
Och jag måååååste verkligen ringa till körskolan (skulle gjort de för 1 vecka sedan)
Jag har fortfarande inte tagit några fina nya bilder på bobbo, måste göras
Innan jag ska ta dessa fina bilder mååååååste jag klippa hans man (börjar se ut som en lantis)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0