Täcken slits snabbt

Här är en bild på bobbo när han testar sitt nya amigo täcke som jag köpte vintern 2011, han har alltså bara använt det en säsong och redan nu när jag la på han det så är de inte hälften så puffigt. Kändes mycket tjockar och mysigare innan även om det fortfarande såklart är lika varmt/tjockt så känns de som de va tjockare innan.
 
Tycker det blir så bara man tvättar det en gång, vilket är tråkigt. En bild på täcket i dagsläget ser ni på inlägget under.
Dock så älskar jag alla horsewear täckena, dem är bäst. Jag använde mig mest av amigo då dem är lite billigare hehe, men tycker att deras kvalite är minst lika bra.
De är faktiskt värt att köpa lite dyrare täcke än att köpa täcke från ullared exempelvis som bara håller 1-2 säsonger. Då kan man lika bra köpa ett dyrare och så varar det längre.
 
Så stor hiss till horsewear, nu ska jag söka lite jobb sedan avskedsluncha med fanny och sen blir det stalla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0