Ett inlägg om dagen

Ska försöka att ge er ett inlägg om dagen det borde jag väl lätt klara av? Ibland blir de kanske bara en bild men de är alltid något!

Idag stod hoppning på schemat, vilket gick väl både bra och dåligt. Mattias fick smaka grus men det skadade inte utan gav honom nog bara en lite tankeställare att galoppen måste igång mycket mycket mer, och då hoppade han också mycket mycket bättre :) på lördag vankas de tävling, ska se om jag kanske kan knäppa lite bilder.
Nu när jag tänker efter så har mattias bara tävlat bo ute så detta blir deras första inne tävling men det blir nog ingen skillnad :)

Vet inte riktigt vad bobbo ska göra imorgon men jag ska nog komma på något :)
Imorgon ska jag även med Fanny till vet för att vaccinera hennes kuse, roadtrip (i typ 10 min) wooho

Ps kolla så fin fläta jag gjorde för någon dag sedan, stolt tjej haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0