Om mitt lilla besök i Göteborg

Jag var alltså och provjobbade, dock inte i Gbg utan i uddevalla. Det verkade bra, lita halv klart allting. Men super trevliga människor där! Dock tror jag att det ligger lite för off för mig som är en så pass social människa som älskar att va med olika vänner! Tog 20 min till bil för närmsta busshållplats och ja sen fanns det typ bara ett shoppingcenter så de var väl allt man kunde göra där på sina lediga dagar, och rida då såklart. Det som lockar mig mest dit är deras miljö, uteridningen var helt amazing! Får ta mig en riktig funderare ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

heeej :D

Nej jag tog bara med båda hem över helgen när jag var ledig då den ena skulle tävlas och den andra skulle behandlas. Hur går det med funderandet? :)

2012-03-25 @ 23:09:52
URL: http://cavaliers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0