goddagens

hejsan, jag vet att jag varit värdelös på att blogga. men har inget direkt att skriva om, mirre's och min ridning går just nu pannkaka, den enda gången det känns bra är när vi är ute i skogen och rejsar. Hon är så otroligt osammarbetsvillig och jag känner att vi sitter fast. kan heller inte trimma igenom henne ordentligt då jag varken kan rida med benskydd eller lindor så hon går och slår i. alla fyra benen är fulla av sår som har varit där i en evighet känns det som. veterinären gav oss en ny salva, hoppas bara den funkar!

på fredag flyttar hästarna och det ska bli så himla skönt! hoppas verkligen att tjejerna trivs där med, vill ni ha en utvärdering om stallet jag står i nu kanske? och sen en titt på det nya?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0