Träna!

Jag är så sugen på att börja träna igen, verkligen komma igång med bobbo! Så vet ni någon bra dressyrtränare? Vill inte ha något som är värsta kändis då jag inte rider på den nivån med bobbo. Hörde idag i stallet att de ska komma en tränare nu varje tisdag, ska kanske höra om jag kan få vara med? Behöver lite inspiration och ja men lite nya förslag på övningar, för just nu ser alla pass mer eller mindre likadana ut. Och jag minns när jag tränade m desly varje tis, de var min favorit dag på hela veckan. Jag älskade att träna, jag älskade känslan efter och att känna skillnaden mellan träningarna, hur man utvecklas osv. Gillar även att få kritik, ta åt sig den och sedan få beröm. Alla har något man behöver jobba med, och när man endast rider själv så tänker man inte på det öht. Så jag ska prata med den som tagit dit tränaren i stallet och se om man kanske kan få in en fot och även vilken nivå hon ligger på så får jag se om de kan passa! Nästa problem är att jag endast har en hoppsadel men wtf? De kan väl inte göra något ? Haha Här på bilden tränar jag för Patricia i hbg. Världens bästa tränare, men man måste åka till henne i hbg och ja kanske kan fixas när jag får eget körkort men just ni blir de inte så lätt +att hon kanske ligger på lite högre nivå. Hade jag haft desly så hade jag självklart tränat för henne lite då och då som jag gjorde innan. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0