Hejsan

Så alla skriver på deras bloggar att blogg.se appen har börjat fungera igen ? men fan inte för mig. såklart :(
Bobbo har idag gått in i lite vila, och ska vila nu iaf en vecka kanske längre, får se :)
Var på falsterbo i söndags, blev lite shoppning där som jag är väldigt nöjd med :) Ska dit idag igen, kommer då att köpa ett regntäcke, boots och sen har jag 999 kr tillgodokvitto på skara så får se om jag hittar ngt fint där (:
 
Imorse så hade jag stallet, birgitta och kjell hade varit snälla och tagit ut hästarna innan de far till fhs, men jag fick mocka hela stallet, kan lugnt säga att jag var heöt slut efter men de var inte jobbigt förrän jag vart klar. Ska jag va ärlig så va de ganska roligt att få mocka igen, känns så bra när de är klar haha. Men 20 boxar var kanske lite många, 10 hade varit tillräckligt det med ;)
 
Annars händer det inte så mycket, nu under falsterbo så kommer vi befinna oss där mesta delen av tiden. Vet dock inte vart vi ska sova men de löser sig, annars går de alltid bussar hem haha, eller taxi ;)
 
fina bobbis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0