haj po di

Är nu hemma från min lilla trip till bulgarien. Och jag är även hemma efter mitt äventyr i sjöbo, fortfarande med blandade känslor men de blir säkert bra tillslut ;)
Så till helgen börjar bästa veckan på hela året. FAN vad jag ska shoppa!
Något jag redan bestämt mig för är en brun luva, hel brun. kanske en hel blå med. Sen även ett guldigt swarre :)
Vill även ha ett eller 10 par byxor till, men får se vad plånboken har att säga om de hehe
 
Nu ska jag gå ner och lägga kameran på laddning,för imorgon ska jag hjälpa fanny att fota hennes kuse! Ska bli kul att få se den in action. Kanske om vi har tur kommer det upp någon bild här med.
 
Hade dock underlättat om lilla appen blogg.se hade fungerat men den verkar sten död.
Aja nu ska jag sova. Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0