no horse

idag är jag hästledig, har nämligen jobbat hela dagen och nu ska det laga middag innan jag beger mig in till malmö för utgång med fina töser :)
Blir nog endast lite mingel och tidig hemgång då vissa av oss ska jobba imorgon och vissa andra är lite små sjuka. Men de kommer nog bli en super kväll

Iom det dåliga vädert så har hästarna varit inne idag med, men snälla julia har lovat mig aatt longera bobbis lite. super snäll! Blir så lätt kolik när dem icke rör på sig och det vill vi inte vara med om..



väldigt gammal bild på bobbo ( som ser ovanligt ledsen ut :/ )

Kommentarer
Postat av: jessiejump

sv. tack, kul att höra! känner igen dig .. har vi setts någon gång?

2012-01-05 @ 17:53:42
URL: http://jessiejump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0