hello babes

Just nu sitter jag och sliter för att vi ska få upp lite saker på den söta bloppisen, funkar helt ok! Har ju en massa saker! fixade även upp en tillfällig header, vad tycks? Naturligtvis ska vi återgå till den normala så fort vi kommit över den som ligger på en annan dator som jag inte har tillgång till just nu, men det ska fixas! Vi lovar.

Idag så fick Mirre springa lite i pessoaselen igen, hon skötte sig som vanligt umärkt i den vilket är roligt att se!
Även jag har lite planer nu för våren och det är främst att bygga upp hennes rygg och att ha kul, iår kommer jag nog inte lösa någon licens och inte heller komma ut och tävla. Förhoppningsvis kommer det bli några pay and jump's men inte mer än så faktiskt. Dame ska få dojor nästa gång som Annika kommer ut vilket ska bli skönt för henne!
Veterinären var ute hos Mirre i torsdags och raspade tänderna, hon hade inte alls mycket att ta. Jag passade på att klippa henne när hon ff var drogad, vilket gick sådära. Nåja tur att vi nyss löste denhära tävlingsfrågan, hon får lov att vara ful.

är bara så mäkta glad över mina fina djur, ni är värda er vikt i guld, det vill jag då lova <3

fin klippning där!
mirre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0