Godmorgon!

Härliga torsdag!
Visst det tar emot lite att vara uppe redan men jag vet ju att det är för de två viktigaste i världen. Måste hinna fixa allt i stallet till hela helgen, eftersom
Jag ska en tripp till Göteborg med jobb och svira lite!

Igår så red stallägaren lite på mirre, dock bara i skritt. Det såg väldigt fint ut och idag är jag lite kluven, vet ej om jag ska rida henne eller pessoa. Hon behöver sätta lite mer ryggmuskler känner jag, och att sitta på henne kanske inte är det bästa sättet då. Ska den som lever får se vad som händer!

Det som gäller nu är att hoppa ur sängen och i ridkläderna för att sedan köra till hästarna.

Vi hörs senare!
/Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0