dagens arbete

Blev endast ett litet pass idag med, ca 20 min exlusive fram och av skrittning.
Märktes att han vilat ett tag, lite stel till höger och bogarna var lite häroch var.
Han gick även mer än gärna på två spår... Men jag började trava runt frykanten så han kommer igång, hade full fokus på att han spårade och häll sig inom ramen, sedan gjorde jag samma i galopp, När han sedan känndes var kortade jag upp honom lite och red mycket volter öppna volter så jag verkligen får med honom. Han gjorde helt klart så gott han kunde och varje volt blev bättre och bättre. Nöjd över gossen!
Får se vad jag hittar på men honom imorgon men det blir nog ett pass i ridhuset då jag kommer komma till stallet och vi har inga rundor upplysta (om det ska göras mer än skritt)


bild från ett pass förra vintern

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0