2012

Nu har det gått 20 timmar och 37 minuter på den nya året (när jag började skriva detta inlägg)
Känns bra, jag hade en(ett) trevligt nyår igår med kära vänner!
Idag har man inte gjort mycket mer än slappat... Bobbis som fortfarande har vila var bara ute på en promenad idag, mysps. Blev också kräng på mcd. Snart får man nog sova lite till hehe..

Funderar på om jag ska jobba imorgon eller inte.. kan inte riktigt bestämma mig. lika bra kanske så tjänar man litta pengar vettu..

De var ungefär detta jag har att förmedla till er en kväll som denna! Hörs imorgon men något roligare :)

Och snälla nu när läsarna ökar, ge oss tips!
Tack :)


bjuder på en bild sen igår, jag fanny och vår vän nathalie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0