Pannbanden i min ägo!

Som ni säkert förstått så är jag sjukt svag för swarovskipannband. Har just nu 5stycken. Alla fem är faktiskt äkta men unika för mig på sina speciella sätt haha!

Vi kan börja uppifrån och gå ner
Längst uppe: ett fyraradit ljusguldigt (inte guldigt eller silvrigt utan en blandning av färgerna) detta pannbandet är jag otroligt kär i, just nu är det nog mitt favoritpannband! Hittade det på stallshoppen(tror jag det heter) i Tomelilla i slutet av november

Andra: tvåradigt silvrigt som är otroligt fint! Älskar hur stenarna tar åt sig mycket uppmärksamhet och gör sig otroligt bra på bilder! Detta kommer ifrån charlies och det köpte jag på fhs i somras.

Tredje: mitt finaste fyra radiga Sverige pannband! Med blåa och guldiga stenar! Åh detta är jag fullkomligt förtjust i! Gick och längtade efter detta i över ett år innan jag köpte det! Det kommer ifrån MyOne och jag tror det inhandlades i sensomras.

Fjärde: tvåradigt guldigt swarovski. Mitt första faktiskt, detta är väl det som jag är minst förtjust i. Naturligtvis är det fint på sitt sett, men efter jag smörjt det med olja så lossnade pannbandet men det hat sofies pappa fixat. Så det är lite utav mitt slit och släng pannband. Inköpt på Hööks för lite mer än ett år sedan.

Femte: ett ettradigt pannband med svarta och guldiga stenar. Det är av märket Huberts classic och jag är väldigt förtjust i detta! Det är dock lite för diskret för mig då det inte blingar så mycket. Men det köpte jag i oktober i någon hästaffär i Svedala.

Så det var presentationen av mina pannband!

Sålde faktiskt nyss två stycken ett silvrigt och ett rött. Har ett silvrigt kvar som jag ska göra mig av med

I sommar om jag får ihop några pengar är jag sugen på att köpa ett 4radigt silvrigt och ett brunt samt ett svart, hade varit sååå läckert!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0