onsdag

Snart så ska jag på med långkallingarna och mjukisarna och termobyxor och jeans, eller nä skippar nog jeans och termobyxor! När det är på så ska jag cykla bort till fanny för att sedan gå en lång runda med hennes (miiin) lilla kakis och sedan krääääänga (nä fel, vi (jag) bantar nu, eller ?)Vi ska iaf dricka varm lala (choklad)

Denna dagen har jag spenderat i sängen och i stallet, blev en lite hoppträning för bo idag men karro, och han filmades faktiskt. Något ni vill se ? För är ni snälla nog så lägger jag upp den :)


(ni får vida lite på huvudet så ni kan se denna blekabild korrekt )

btw nostalgi på bilden från spanien, vill till värmen nu, men ska istället ut i kylan!

puss

Kommentarer
Postat av: Lisa

sv.

Vettig kommentar, och vi kanske skulle byta häst ? ;) haha de skulle vart något!

Kram

2012-02-09 @ 10:05:26
URL: http://ponnyochryttare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0