Musicaaa

Nå kära läsare, hur ställer ni er till dethära att lyssna på musik när ni rider? (okej inga kommentarer som "rid inte med musik blablabla" för det skiter vi iiii) jag menar med, har ni musik efter er privata smak oavsett?

Personligen så har jag faktiskt två helt olika spellistor beroende på vilken av hästarna jag sitter på,

Mirre's lista
http://open.spotify.com/user/921016/playlist/3IMLSS3XrRbbvUdTsaPXl7
Detta är även den som jag brukar lyssna mycket på själv också men här är det lagom Med "go"

Dame's lista
http://open.spotify.com/user/921016/playlist/4vfhRt3BSw82ey7lQ4DbOd
Betydligt lugnare och mysigare musik för att jag ska kunna koppla bort saker och bara få henne att känna musiken, (okej det lät nog jävligt fel) jag menar att när jag hör en lugn låt så blir jag direkt mer avslappnad vilket gör att hon känner av det, samma gäller ju med mirre men hon kräver mer fart!

Har ni några bra spellistor ni vill dela med er utav?
Behöver lite nytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0