gårdagens träning



Mirran var såå duktig. jisses vad det känns främmat från det vi engång var. Hon hade framåtbjudning till nåstan varje hinder, Naturligtvid blev det någon vägring men det låg mycket på mig. Det känns mer som att vi faktiskt är ett team nu. Gentemot innan, då var det inte så charmigt haha. Hittade faktiskt ett klipp från vår första tävling (läs andra, den första tävlingen kom vi inte över första hindret) & det är nästan så att jag skäms över att jag lagt upp den, men vafan sånt är ju roligt! Vi blev ju faktiskt felfria, haha!


Nu känns allt väldigt bra, har kollat runt lite på pay and jump's om allt går som jag vill så kommer vi infinna oss på följande:
Torns RF 26 februari
ssrf 22 juni

men vi får se, hihi


Kommentarer
Postat av: alva

På filmen, red du samma bana 2 ggr? Eller var det omhoppningen som var den andra?

2012-02-13 @ 18:19:12
URL: http://alvadrommar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0