Aldedes för kallt

helt ärligt, det är faktiskt för kallt för min smak. Är lagom less på att ha häst just nu (förlåt älsklingar, mamma älskar er) Hela vårt stall är fruset, inget vatten finns i flytande form utan ALLT måste bäras ifrån källaren vilket är väldigt slitsamt för kroppen, att springa upp och ner och spilla ner sig med vatten. Idag har jag nog burit 20 vattenspannar, och det tar ganska bra! Idag åkte Mirre's bedd ut! vilket innebär att alla mina muskler är döda. Haha, men fyfarao vad mysigt det ser ut när man puffat upp ny halm i boxen! Idag fläskade jag på ordfentligt och strödde upp med 5 balar, mitt lilla hjärta vill ha det mjukt och rent ju!


vill ni se lite nya bilder?  har ett riktigt bra gäng med fina bilder på båda hästarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0