Torsdag

Idag började dagen ovanligt tidigt för mig, redan vid halv åtta va jag på väg till stallet då jag skulle hjälpa karro lite på morgonen, när de sedan va klart kom anna dit och tanken va att vi skulle trimma lite tillsammans men bobbo visade sig va halt.. Han hoppade som sagt igår och ja de va ju inte en av de bästa träningarna han gjort, muppade sig rätt mycket och han och mattias ville inte alls samma saker. Så bobbo måste fått en riktig smäll på knäet, redan igår när jag tog in han efter hoppningen så vart han svullen, mindre svullnad idag men visade som sagt lite halt. Så de blev endast 30 min skritt. Får se hur de ser ut imorgon, är de fortfarande svullet så får han bara skritta en sväng imorgon med..

Sedan åkte jag hem kastade i mig lite lunch och sedan styrde bilen till flyinge för litta mer jobb..
Nu är jag iaf klar med dagens alla sysslor och tänkte faktiskt ta en powernap, har så jävla mycket huvudvärk nu förtiden. Känns som jag tagit tablett varje dag denna veckan :/

Bobbo fick iaf inviga sitt schabrak och jag mina vantar!
( ber om ursäkt för hans fula päls och tråkiga sporrskav men tyvärr är han jätte känslig för allt på vintern :( )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0