Onsdag

Idag har jag inte gjort allt för mycket vettigt.. Men jag har iaf kollat igenom dem flesta tv program jag missat och sen har jag tagit hand om bobbo. Blev ett litet pass i huset då jag inte har broddar eller snösulor..

I början fick han något ryck och låtsades vara rädd för vår hörna med halm så han var lite uppjagad i början och jag fick inget bra stöd i munnen men efter ett tag så sökte han mer stöd och jobbade på bra, där var bommar typ överallt i ridhuset så kunde inte rida så mycket övningar men minskade och ökade volten lite, red lite öppna och sluta på långsidan. Imorgon ska han hoppa lite och på fredag ska jag träna lite markarbete för karro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0