Lång dag!

De har varit en jätte lång dag idag.. Upp vid åtta fixa sig för att sedan åka och köra, stressa till bussen snabbt hem, köpa lunch, åka till stallet, mocka,strö,sopa och fixa hö, äta lunch, ut och gå med bo (höll som vanligt inte planen om seriös ridning, fick ist bli en promenad) , ta in hästarna, sopa! Hem snabbt, duscha och fixa mig. In i bilen och körde till väla i Helsingborg där mamma och jag spenderat vår em. Skulle köpa en klänning till min 20 års fest men hittade ofc ingen :( men blev massa annat fint hihi! Nu ska jag beställa en klänning, packa upp de nya sakerna och sedan ska jag sova!

Imorgon är en ny dag och då bjuds de på bl.a. tävling! Ska med karro till henriksdal, hjälpa till och glutta litt :)

Bjuder på en liten öronbild som är några dar gamla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0