Haaaj!

Ligger nu som en fet mätt val på soffan. Ätit alldeles för mycket haha.. Men vafan ibland får man gotta sig!
Imorgon ska jag vara hundvakt, lyncha m fänz. Övningsköra och träffa kimmy! Ska även rida i min nya sadel, har glömt skriva de här tror jag men vi har haft inbrott i vårt stall och alla sadlar blev stulna i stora stallet, lilla (som jag stod i innan men inte längre) hade tur och fick behålla sina..
Men men nu har jag iaf fått en ny så blir väl att inviga den imorgon :)
Bobbo har fått hoppa lite idag men julia, studs och linjer och sen avslutade vi med något högra språng på en oxern, super fin! Så imorgon ska han bara få jogga runt på stubben! Bjuder på en liten hubbe bild från idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0