Guldstjärna till bo

Idag var bobbo mycket fin precis som rubriken lyder! Började men att skritta fram rätt länge så han verkligen är framme i skritten. Sedan börja jag trava lite, men gick rätt snabbt över i galopp då han kommer fram och loss så mycket bättre i galoppen. Efter de var han super fin! Jobbade mycket i förvänd galopp och sedan att han byte precis när jag sa de och inte 20 m efter. Sedan gjorde jag lite travjobb så som öppna sluta skänkelvikning och lite övergångar mellan skritt-trav. Efter de skrittade jag ut en mysig runda :) På en av bilderna så hade jag precis släppt ut bobbo i hagen,ny badad, och när han lägger sig ner så gör hans flickvän han sällskap! Gullisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0