Terräng

Jag tycker här är helt underbar uteridningsmöjligheter, men de tycker inte ebba som har bott här så länge och är trött på de.. Men här finns hur mycket olika vägar, beträder och slingor i skogen och sist men inte minst massa fält som går att rida på!
Önskar bara att jag hade en snäll häst att rida ut på för då hade jag nog gjort de varannan dag. Vi har iaf en av ebbas hästar som är super snäll, så här kommer lite bilder från när vi var ute på en tur. Eftersom jag sitter uppe på hästen så blir de lite halvbra bilder. Men ni ser iaf hur fint och underbart de är här :) men jag kan ju rida ut på min om jag har någon annan med mig, och här på en av bilderna är vi ute på tur m "mamman" som vi kallar henne.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2515458/images/2012/pic_200317080.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2515458/images/2012/pic_200317259.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0