tisdag

Idag har dagen bjudit på en hel stalldag, från åtta på morgonen till halv sex på kvällen. Blev dock en del pauser när jag hälsade på min sjuka chef och när vi sedan några töser begav oss till mcd för lite gott i magen!

Bobbo idag fick dock ej jobba så hårt, men det blev ett morgonpass för honom, "redan" vid kvart över nio satt jag på pollen min, och dagen bjöd på lite trimming som idag blev på vårt  kära gräsfält!
Bobbo var lite trött vilket är helt försåligt då han gått väldigt hårt, så blev endast en tur på ca 30-35 min. han kändes fin överlag, lite framtung men gjorde vad jag bad honom om. Provade idag på den sk "saxen" där man rider sluta byta sluta byta sluta osv, han gjorde det väldigt fint. Det är så roligt att trimma honom då han kan det mesta men han gör det verkligen bara om det passar honom. Vissa dagar kan han knappt byta medans vi andra dagar kan ibland ge oss på att byta i vart tredje. knas häst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0