måndag

Hejsan!
Ni ska nu få en seriös uppdatering, allt är bra med oss. Fanny tar sitt pick och pack och drar till dalby (tror jag?) på fredag, där hon ska stalla upp båda sina hästar.. inget mer team grevie...
sofie har sagt upp sig som hästskötare @greviehästcenter så kommer antagligen om en månad vara arbetslös vilket betyder inga nya saker och inget festanade.. kommer dö :( ska iof ta tag i mitt körkort och då kommer pappa bli glad så kan kanske fjäka fram en lite peng då och då, eller?

Hästarna lever och mår bra, bobbo fick sig två ordentliga pass denna helg och idag fick han en mysig skrittrunda på lång tygel! Imorgon är de dags att trimma igen, hoppas på fint väder så jag antingen kan rida ut eller trimma på da fält. Annars så lever livet :)

Bobbo håller fortfarande på med sin bantning, vilket faktiskt inte går framåt :/ han har ff hängbuk det är därför jag rider han så mycket.. Får hoppas den försvinner snart :)


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tycker ni ska fortsätta att blogga i alla fall och uppdatera OFTARE :)!

2011-09-27 @ 12:25:27
URL: http://birgittashastsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0