mirrepluttis

Idag blir det ingen ridning för mig, Mirre är tjock i sitt ena bakben och får därför vila nu och bli lindad, skrittas lite för hand och äta gräs, sånt som gör en häst lycklig. Jag har inte riktigt kommit igång med hoppningen ordentligt nu utan ska försöka komma igång och hitta en bra tränare. Sara har flyttat iväg då hon har fått ett nytt jobb så det blir lite jobbigt att åka iväg så långt varje vecka för att träna. Mina mål med Mirre är nästan nådda och i nuläget vet jag inte om det är aktuellt att sätta upp nya. Vi får helt enkelt se hur det blir med den saken. Lite stallskötsel står på schemat för dagen. vi hörs!




Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

vet ni varför hon är tjock i benet?

fin bild!

2011-05-15 @ 22:09:46
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Sofia Camming - RACEHORSES

Jättesöt bild och riktigt fin häst :)

2011-05-24 @ 21:58:09
URL: http://jockeylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0