utvärdering av mina hjälmar

JW by charles owen, marin blå.

Har inte haft denna hjälm så super länge men den är underbar, först å främst så är den super super snygg. passar till allt och ser stilren ut. Den är super skön! Det enda dåliga är att den inte andas så bra, men på vintern är den super skön


Gpa speed air

Förstår mig inte hur jag kunde rida på sommrarna utan denna hjälmen innan. Den som jag hade innan jag köpte denna är en charles owen svart då, den andas inte alls och på sommaren så är den super varm. Gpa är kanske inte alltid så super snygg och stilren men jag tycker ändå den är fin. Den har bra passform, skön och andas bra. tåler regn, dock så har min töjts rätt mycket så nu är den lite stor..



Charles owen svart

Min "första hjälm" iaf av dem jag ha kvar nu. Den har varit med i många år, men den är super skön, är ju ungefär som jw det är bara någon skillnad innuti och sen står inte jw namn på nackstödet på denna hjälmen. andas tyvärr lite dåligt, men den är skön och snygg!



Charles owen ayr8 marinblå/silver

Har ingen bild när jag har denna hjälm, vill ni jag ska fixa det ? iaf så är den super skön, och fina. andas helt okej, inte lika bra som gpa men mycket bättre än dem andra två. Tycker även den är pris värd!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0