underbara sol.

kan man inte annat än att bara älska solen? Mirre fick precis som de flesta andra skånska hästar en ordentlig uteritt idag. Den var hon verkligen förtjänt. Idag taggade hon faktiskt till lite och var inte sur oh tråkig som hon brukar vara när jag rider ut. Blev en riktigt mysig runda idag. Hon trattade och gallade på friskt och var faktiskt väldigt mysig. vet inte rintigt vad mer jag ska skriva, filmen från i torsdags finns på yt, funderar på om jag ska lägga upp den här. haha. Men nu är klockan mycket och jag borde stänga och gå till sängs. Imorgon tror jag att mirre ska få sig ett litet pessoapass om jag inte kanske lyckas övertala Sara att rida henne. Den som lever får se / läsa. Juste, Mirre har gått och skaffat sig facebook,

lägg till henne " Mirre Mirika "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0