Tyskland

Vi lovade igår att det skulle komma lite bilder på vad vi har inhandlat.
tyvärr har jag inte fotat allt men jag ska försöka hitta bilder från internet.

Bussresan tog grymt mycket längre tid än vad som var planerat, vi åkte buss i 11 timmar ner, så grymt drygt. Köer överallt och stod säkert stilla i 2 timmar. sedan påvägen hem skulle de ta en annan väg som skulle gå snabbare fast den var längre och det tog ca 12 timmar. dock satt vi längst fram på vägen hem och hade sjukt bra benutrymme så det gjorde inte så mycket, var ganska skönt.

Mässan var helt otrolig. tolv hallar med bara shopping. i vissa hallar var där dock western och mat transporter å lite sånt men i de flesta så var det shopping shopping shopping! å det var underbart. Allt var så mycket billigare än det var hemma. Dock behövde jag inte så mycket, men jag kunnde inte hålla fingrarna i styr så det blev :

ett kingsland stalltäcke 150g, kostade 50 euro


ett eskadron täcke, dock inte i samma färg som på bilden utan i grått med lila kant och "sköld" 52 euro
image: Toulene Fleecedecke

Ett scapatäcke, 50 euro


en grön fleece, über sköön! den fick jag ge 55 euro för, bilden ger inte färgen rättvisa, den är inte så matt på riktigt..



en röd tröja, super fin. kärlek! den gav jag 65 euro för om jag inte minns fel.



och sedan ett par ridbyxor, man fick tre för 150 euro så vi var tre stycken som köpte varsett par.


det var det, summan av kardemumman, jag är nöjd! tur vi bara var där två gånger annars hade jag nog shoppat mer hehe. iof så hade jag inte så mycket pengar kvar, men det hade nog gått att fixa. haha.

                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0