torsdag

usch förlåt för dålig bloggning nu i två dagar, riktigt dåligt av oss. Dock kommer det nog bli snål bloggning nu när vi åker till spanien men jag ska försöka få Paulina att sköta bloggen och då blir det nog något inlägg om dagen :)

Idag har lille bobbis fått hoppa, han var dutti påjke, hade lite konstig ljud för sig men det gör inget för han är så söet.
Efter det var vi på utvecklingsamtal, kan inte säga att jag är nöjd och tycker allt är fett orättvisst, men ska se om de går att lösa!
Har inte så mycket vettigt att skriva om idag eller imorgon, så snälla snälla ni säg vad ni vill läsa ? Vi har ju endel läsare nu och det skulle vara kul att få höra vad ni vill läsa ? :)



                                                                                         

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den där bilden fick en verkligen o längta till sommaren!

2011-03-31 @ 22:00:23
URL: http://stallrr.se
Postat av: Malin

Hej!

Outfits, ridpass, veckoscheman vill jag läsa om. Tränar ni för någon? Träningspass, tävlar ni? Isf planering kring det osv :)

Jag undrar ochså hur det gick för hästarna på Pay&Jumpen ni var på för nån vecka sen?

Mvh Malin

2011-04-01 @ 11:20:41
Postat av: Birgitta

Kan ni inte blogga från Spanien? Det tycker jag hade varit kul. Om inte så passa i alla fall på att ta en massa kort på hur det här med ridning, hästar, utrustning mm "funkar" i Spanien- kul att jämföra.

2011-04-01 @ 12:37:52
URL: http://birgittashastsida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0