Torsdag

Hejsan,
förlåt för jag inte uppdaterade igår som jag lovat. Men ni fick bra uppdatering från fanny vilket är det bästa när man bloggar två att det är alltid någon som uppdaterar!
Red ut igår som jag skrev, med anna och optico. Det gick bra, de fick galoppera lite på en grusväg upp och ner. blev inte så mycket galopp men alltid något :P

Idag så stod det hoppning på schemat, vilket gick super bra, bobbo taggade till som fean och tyckte det var super kul. Alla hinder stod på medellinjen där var då först bom sedan tre studs efter det ett galoppsprång till ett räcke, ett galopp språn till ännu ett räcke och sedan ett galopp språng till en oxer, så det blev ett riktigt styrke pass idag! Imorgon ska bobbis få jogga litta, vet inte riktigt om jag gör det i ridhuset eller på fältet beror lite på vädret :)




                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0