schabrak

schabrak schabrak schabrak, i massa olika färger, former, märken och utseende. Är det inte underbart ? Det gör verkligen en så himla stor del i hästens utstrålning tycker jag, det är viktigt med fina schabrak! jag älskar det. Tänkte därför ni skulle få en liten titt på en del av mina schabrak :)

    
Vet inte om man ser så bra men detta är en blandning av vad som finns att välja mellan i min sadelkammare!
1 : Anna scapati
2: Equipe
3: Equline
4:Equline
5:Equline
6: John whitaker
7 : schökemöle (stavning?)
8: HL
9: Equline
10: GG
11: Eskadron
12: Kingsland
13: exlusive (stav?)

Thats it, känns som att jag aldrig får nog av att köpa fler schabrak, även om jag redan har dessa plus så många fler som ligger hemma och skräpar, både för dom inte används så flitigt men också för dem inte får plats i stallet..
Dem jag har satt i fet stil är mina favoriter, på pass formen, annars tycker jag nog att scapati och det mörk bruna equline är finast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0