märkesutrustning

vad tycker ni om detta ?
är det något som ni använder er av och spenderar mycket pengar på?
jag kan nog säga att jag är stämplad som en "märkesbög"
Jag har många gånger hört att det är onödiga pengar som jag bara kastar ut i sjön, men eftersom jag alltid är i stallet och min plan är att jobba i stallet så behöver jag ju min häst och ryttare utrsuting. jag älskar att köpa nya saker och det spelar ingen roll om jag behöver det eller inte. är det fint så! hehe

har också fått höra 2 men vad ska du med alla saker till, du tävlar ju inte"
spelar det någon roll? jag använder det hur ofta som helst och jag trivs i mina kläder, och ska det vara mer acceptabelt att ha dyr utrsuting om man tävlar internationell än när man tävlar lokalt ?
Det tycker inte jag, har ni någon utrsutning ? och handlar ni mycket märke?




   
                                                                                     




Kommentarer
Postat av: emma fors / forzi.blogg.se

SV: Jag med, älskar det! :D jag köper grejer jag vet håller, och som jag tycker om :) om det äe pikeur, animo, kingsland, equiline, who cares :) det är kvalité, inte en märkesshopping.

2011-03-21 @ 17:49:09
URL: http://forzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0