hejsan

Idag blir det ett snabbt inlägg, då det snart kommer hit två fina töser och vi ska umgås litta. efter det ska jag plugga! hard work :)
jaja till dagens arbete, har longerat två hästar idag, en var heöt störd till en början och trodde det var en lek så den var helt knas, men efter den förstår att det var blodigt allvar så jobbade han på rätt bra!
Och den andra vara bara lat och gå, men det får han vara då han tycker longering är konstigt och har tom gått över en gång för han icke gilla inspänningarna, så vi tar det lugnt med honom, och dem hänger mest där å dinglar! Sedan har jag skrittat ut på en söööt liten tulle bulle (:




Lilla bobbo har fått hoppa lite lätt idag, satte upp tre studs och sen ett räcke å en oxer, på fredag ska han få hobba ordentligt och sedan är det pay n jump på söndag. Ska bli kul och se, å jag lovar jag kommer uppdatera med bilder då! Imorgon ska ni även få en dagens outfit :)
ska också ta bilder på stallet imorgon och visa hur det ser ut.
Ha de bra fellas

                                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0