Fredag

Hejsan

Tänkte att jag idag skulle vara lite duktig och ta kort när jag red, men glömde så klart kameran ( och saft och kolasås) eftersom jag försov mig. Paulina var snäll som försökte sig på att fota med min mobil men det blev inga bra bilder där inte. Men jag kan lägga upp några.
Idag skulle bobbis bvara joggas lite eftersom han hoppade igår och det var inte så fint väder så kände ej för att skritta ut, (eller jogga på fältet) men han kändes rätt bra. bytena sitter helt perfekt nu, och idag hade han väldigt bra framåtbjudning, var följsam och fina. Red någon öppna men eftersom han gjorde det så bra så tänkte jag inte sitta å nöta. Det enda som jag känner jag behöver träna mer på det är i galopen när jag rider på liten volt så flyter han gärna ut till spåret igen, och har jag honom då utåtställd så byter han galopp. Men jag försöker hålla han rak så han verkligen håller sig inom ramen men det blir inte alltid så bra!
Imorgon ska ha få en skritt runda i det fina vädret(hoppas vi på!)

Fick även ett argt samtal från min lärare idag, alltid lika trevligt.. hmm
ringde då sedan till fanny och fick höra hon hade fått ett likadant haha





ja ni ser själv resultatet,ska dock be mamma om hon vill följa med mig ut på söndag :)

                                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0