förlåt älsklingar

jag har helt enkelt inte haft tid för datorn, eller andra grejer för den  delen. Kom nyss hem ifrån stallet långsamtjej hej. Mirre fick iaf lite på käääften idaou hon bråka så jag piskade sönder det lilla aset, näää bääbiiis inte fick pisk. Men Lena i skolan piskade jag till ordentligt jäävla bitterfitta. Kan förklara det lite mer ingående.

Efter lite tjaffs med lärare så skulle vi välja hästar, jag stod och velade mellan två hästar, soffan ville ha den ene så jag delade med mig och visade lite av min charmiga sida. Vi tänkte, shit hela tjugo minuter kvar vi kan fan knoppa. Men när jag kom in och såg den jävla manen som häsjäveln låg inne med så började jag nästan gråta. Jag samlade mig och började knoppa, hästen stod inte stilla för fem öre så knopparna blev helt skeva och fula. När jag gjort tre stycken så gav jag upp. Gjorde istället en ponny/hingstfläta och även då särade hon sig. Den blev okej och på med sadel och träns, Johanna hade varit så snäll och borstat medan jag knoppade och hon tog även på benskydden. Aset till häst lät mig inte borsta den i huvudet sär den givetvis låg inne med världens pissefläck. Fint där du fröken pissemärr. Så jag tränsade, eller ja försökte. Efter fem minuter av försök att nå upp till den inte mycket högre än  ~165cms hästen så fick jag hjälp av vår hopplollo. Inte heller klarade hon det, efter många om och men fick pissemärret på sig tränset.
När jag började skritta fram så var hon väldigt framåt och pigg, gjorde vad jag bad om and thats it. När vi sen började jobba så käftade den i munnen och sparkade satan mot spö och skänkel. Jobbade oss igenom passet i en väldigt ogod form. Hon ville bara hänga i munnen och spela allan. Jag var svettigare än aldrig förut och arg som ett jävla bi. När vi kom till galopparbetet så sköt hon hela tiden in bakdelen till höger och när jag försökte korrigera det så sköt hon över den till vänster till en början, så där satt jag för kung och fosterland och försökte få hästjäveln rak men icke. Efter ett tag så slutade hon totalt lyssna på mina skänklar så jag slår till henne med spöet för att stärka hjälpen, tjeeena vilken spark. ashäst! och hon gav sig inte, likadant vid varje "rapp" och till slut var det ordentligt jävla höga sparkar, så jag sket i det. Travade av aset och sedan skrittade jag av henne läänge.

det var det uuunderbaaara passet i skoolan

LOVE LENA <3


aw soosobabe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0