Dagens ridpass

Idag höll jag det jag bestämt och tog mig en liten tur ut i det platta landskapet. Vi skrittade fram en liten stund där det var mycket gräs och sedan började jag trava på en grusstig. Hon var väldigt fin men man fick verkligen driva henne fram i varje steg, tror det kan bero lite på att jag red henne på pelhamet och då blir hon väldigt tillbaka och avvaktande, men när hon väl förstår att jag menar fram så gick hon ruskigt bra. Galoppen blir så otroligt mycket rundare och mycket mer bärande, jag kan få tillbaka henne så hon riktigt kan sätta under sig och jobba på ett sätt jag inte kan annars. Men rundan bestod mest av rakriktning, rakt fram bam bam bam, ungefär. I galoppen var hon helt underbar, kan inte riktigt beskriva det men jag är verkligen jättenöjd med dagens pass, och att det var så himla fint väder gör ju bara saken ännubättre!


sötaste tjejen naken i hagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0