dagens ridpass

jo någon sa något om markarbete/pessoning. j men det gick ju åt helvete. Det blev markarbete inriktning hoppning. haha skäms fanny! Mirre var väldigt fin. Jobbade på med mycket genomställningar, avgångar, öppnor och lite skänkelvikningar. Hoppade lite utan krav. hon bjöd väldigt fram och gjorde det mesta jag bad henne om. Kunde dock hoppat bättre men jaja det är gjort nu. haha När jag jobbade av henne så var hon väldigt mysig och lätt. Rörde sig som en stjärna och ville få en puss. haha nej men när jag jggat av henne så skrittade vi ut en lång runda sen fick hon sin beloved mat!

Outfiten var skamligt nog samma som igår.
jag är inte en pigg färgklick som bytar schabrak varjedag.
jag bytar när det är smutsigt & vid specielle tillfällen.
(YY)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0