Dagens busis

Idag fick min lilla mirris vila, eftersom jag inte orkade ta mig ut i regnet och blåsten. Blev bara en snabbis i stallet och fixade det mest nödvändiga. Kom även ihåg att fläta hennes svans, för nu jävlar nalkas det lera i hagarna.

Skolan idag var lite jubbit, Hade religonsprov. Gick faktiskt väldigt bra fick sex fel av ungefär sjuttio frågor. Var även hos tandläkaren HELT SJÄLV! Mamma trodde Sofie skulle med, men när jag delade med mig av denne tanken så vägrade sofisis så där låg jag helt själv och skakade sönder. Sen for vi till stalla och så, det blev även en liten visit hos saris som var under lite stress. men det var trevlans.

Imorgon ska Mirre troligtvis trimmas för att på fredag träna, men vi får se. allt beror på vad chefen säger. Känner på mig att jag håller på att  bli ordentligt sjuk. Inte bra! Hoppas att det håller sig inne tills efter tysklans! mer om det sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0