världens bästa studentpresent?

åh! Jag kan berätta om något som gjorde mig urlycklig! på min mottagning så öppnade jag alla paketen och där var mängder av fina saker, men inget hästrelaterat då mamma inte tyckte det passade. Men senare kom mina älskade danskor Natasja och Karina med ett paket, det var mjukt och jag insåg nästan direkt att det var ett schabrak! happygirl! men när jag öppnade det så var det inte vilket schabrak som helst. babadabaammm...


ÅH! jag dog utav lycka! det är så otroligt fint och jag vill helst bara rama in det och sätta upp på väggen. Men istället så ska jag ut och tävla med det en massa! ehehe. Lyckan va på topp och jag letade efter den matchande luvan som inte fanns någonstans och flera affärer menade på att den inte alls fanns. men jag hittade den i skara så de skickade ner den till mig.

Lyckan var gjord i onsdags när den kom i posten, 310:- var den nog ändå värd visst det är dyrt men fyfan vad snyggt det kommer bli!



när jag kommer hem ska jag och mirre hoppa i detta, fyfan vad vi kommer vara snygga!

nu ska jag ut och laga lite mat och sedan gå en långtur med doggelito. Synd att det regnar som fan, jävla danmark!


Kommentarer
Postat av: Caroline

SV har inte satt någon speciell sluttid men när buden börjar avta så kommer jag att skriva det och jag kommer att säga till innan jag avslutar auktionen.

2011-06-30 @ 10:55:06
URL: http://internationalshowjumping.se
Postat av: LTC - Häst och tävlingslivet genom kameran

Kolla in årets nyhet i hästbloggvärlden! Hos LTC (lifethroughcamera) får du följa två tävlingsryttare genom kameran lika mycket hemma som på tävlingar. Som en videodagbok! Klicka dig in och lämna gärna en kommentar :)

2011-06-30 @ 23:05:39
URL: http://lifethroughcamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0