söndag, veckans sista inlägg

Så, då var veckan nästan slut. Några få timmar kvar, Idag sov vi ut riktigt länge, klockan ringde vid nio men ingen av oss var ett dugg pigga på att gå upp. När jag väl skulle resa mig ur sängen var det en liten filur som la sig på mig, haha . Efter många om och men kom jag upp men cookie låg kvar som en död sengångare, haha tryckte i honom antibiotikan och hällde upp hans mat, vilken han totalignorerade. Jag käkade och fixade vid mig.

Efter det gick vi ut mot skogen och hittade en väg som vi följde, i ssäkert en timme, då kände jag att det var dags att vända, men jag kollade på min älskade iphone hur läget såg ut på kartan, och om man fortsatte så kom man till en annan väg som ledde tillbaka till campingen, så där gick vi och väl tillbaka så försökte jag tvinga i hunden lite mat men icke. Jag gjorde lunch och sen lekte vi lite hihi. båda duschade även den stackars lilla hunden och efter det körde jag ner och handlade. sedan la vi oss och vaknade typ nu? hahah ska upp och göra lite middag.

jag vet att mina inlägg är trååkiga men jag har ingen hest att blogga om! Kan knappt bärga mig till vi hämtar hem Dame nästa vecka. Det är nog exakt vad jag behöver. En häst som visar riktigt mycket kärlek och uppskattning.


happyface


bäbbiii <3


vi hörs imorgon! och i bet att sofie är brun som en liten afropojke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0