Sommarens utmaning!

tadaaa, hello mina beloved läsare. Falsterbo närmar sig med stormsteg men eftersom jag är en fattig kyrkråtta så har jag inte ett endaste korvöre att spendera. har jag tur kanske jag kan smörja lite för faren min. Eftersom jag är en så påhittig människa så har jag idag börjat på att virka en luva till mirre. Frågan är hur detta kommer sluta. Det ska iaf bli sommarens projekt som även ska ses som en utmaning!

Inte nog med att jag ska göra klart den förbaskade luvan (har virkat tre rader och har redan tröttnat) så ska jag även använda den! alltså ska ni få se bilder på den klar & även när den används. Längtar ni, ELLER?!

spännande spännande!

Dame är hemma! Jag är världens lyckligaste tjej och vi bara gossar sönder sötnosen.

Mirre gick som en klocka idag mummaaa

nej, nu ska jag virka en rad på min älskadee (L)(L) luva. Ni kanske får någon bild när den börjar ta form och liknar annat än ett snöre, hahah!




Kommentarer
Postat av: carolina

Har du anmält dig till veckans blogg? Gör gärna det nu!

2011-06-28 @ 16:20:16
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

Fin bild!

2011-06-30 @ 15:56:58
URL: http://stockholmsjenna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0