live från DK!

Tjohej, det blev inte riktigt som jag utlovat med min bloggning. Soffan trog ju iväg till turk antagligen utan internet och hon bad mig blogga litt.
eftersom jag är 50% av bloggen så borde jag ju ställa upp kan man tänka'! och självklart gör jag det!

så update!

 vad gör fanny i Danmark?
hon är här och myser med sin hund som inte får komma till sverige från i augusti!

 vem tar hand om mirre?
det gör denise "dinse" klevenborn. hon hade en hage med gräs och bra ridkunskaper, så mirre bad mig köra dit henne vilket jag naturligtvis gjorde!

 vilken är den nya hästen?
LURAD den är inte ny, utan jag har haft henne i snart fyra år. Hon har bara varit iväg hos ett stuteri.

 när kommer ni hem?
PÅ TORSDAG! sen hörde jag ett rykte om att det var midsommar! s-JUKASTE

 Men allas älskade bobbo då?
jag tror att sofie tänkte som sin förebild i den frågan "Han får skylla sig själv! undrar bara vad konsekvenserna blev. hmmm detta ämne får vi helt enkelt se till att någon mer involverad får lösa. typ tomten, eller sofie.



klassas detta som ett seriöst inlägg eller ska vi helt enkelt köra på något "seriösare" när andan faller p0?


lots of love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0